diego rivera

customer service, A+

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2008. április 23.

tavaly ősszel feltöltöttem a skype accountomra 10 fontot, amit aztán nem volt alkalmam lebeszélni mivel mindenféle security policy-val letiltották a program használatát a céges laptopokon.

nem is foglalkoztam vele, gondoltam jó lesz majd valamikor, de tegnap este látom hogy eltűnt az egyenlegem. kiderült, hogy ha 180 napig nem fogyaszt a user, akkor a skype lejáratja az egyenleget, csakúgy mint a prepaid mobilszolgáltatók.

nem örültem neki, és írtam éjfél körül egy levelet az ügyfélszolgálatnak, amiben megírtam a szituációt. ma reggel már a mailboxomban volt a válasz, ahol pár sorban leírják hogy eddig is odafigyeltek arra hogy az embert időben értesítsék a lejáratról, de “Skype is continually working to improve the notification process” és “After reviewing your case we have decided to re-instate your credit

nagyon korrekt

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

