diego rivera

léböjt, első nap

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2008. május 5.

elkezdtem a szokásos tavaszi tisztítókúrát, ami 100%-os gyümölcs és zöldséglevek, valamint zöld tea fogyasztását jelenti mindenféle szilárd táplálékot mellőzve. harmadik éve csinálom, először három, tavaly pedig négy nap pihenőt adtam az emésztőrendszeremnek. pár meglepő dologot tapasztaltam eddig,

– a gyümölcslevek miatt nincs mardosó éhségérzet
– nem is a kaja hanem a rágás hiányzik
– abbahagyni a diétát legalább olyan nehéz mint elkezdeni, egyszerűen bűntudatot éreztem mikor újra kezdtem enni
– egészséges szervezettel is veszélyes a dolog, a tavalyi kúrát azért kellett a negyedik napon abbahagynom mert leesett a vércukorszintem

ami a diéta érezhető előnye,
– sokkal energikusabb lettem a diéta alatt és az azt követő napokban
– hangulat javult
– a puffadtság, teltség érzet teljesen megszűnt

persze lehetne ezzel komolyabban is foglalkozni, de ahhoz mindenképpen orvosi felügyelet, felkészülés, tapasztalat szükséges, amire nekem se időm se kedvem se energiám. viszont ezt a 3 nap fórt évente egyszer megadom a szervezetemnek.

Vélemény, hozzászólás?

