diego rivera

léböjt, utolsó nap

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2008. május 7.

66 óra után befejeztem a böjtöt, egy banánnal és egy pár barackkal. ugyan nem lett meg a tervezett 72 óra, de most volt az egészséges határ. az éhségérzettel semmi probléma nem volt, a harmadik napra szinte teljesen elmúlt.  de ahogy ürült ki a szervezetből a felhasználható táplálék, és váltott át a tartalékok feldolgozására lettem egyre inkább enerváltabb. ez a böjttel jár, ezért mondják rá hogy ilyenkor ne foglalkozzon az ember semmi komoly dologgal, csak pihenjen és lazítson. mivel én tovább pörögtem, sikerült gyorsan lemerítenem a telepeket és délutánra már kótyagos fejjel, egyre lassabban csináltam a napi rutint. amikor éreztem, hogy megindult lefelé a vércukorszintem, azonnal megtörtem a diétát. így mindenféle kellemetlenség nélkül sikerült letudni a hét első felét, és tenni egy kis extrát az egészségért.

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. anyucsu said, on 2008. május 7. at 8:14

    hos vagy, jovore meg kell ismetelni


Vélemény, hozzászólás?

