diego rivera

napilol

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2008. május 10.

Gát György: Megcsináljuk a Vuk 3-at

– A Kis Vuk-ban az animáció nagyon gyenge lett! Miért kapkodták el ennyire, miért nem dolgoztak rajta inkább tovább? [max7]

– Evvel vitatkoznék. Mihez képest lett gyenge? Szerintem teljesen jó lett az animáció. Az az igazság, hogy 4 és fél évig készült, ami egy animációs film elkészülésében elég tisztes kor, de ha még 4 és fél évig csinálom, akkor is így csináltam volna meg. Amit te hibának látsz, az nem animációs hiba, hanem koncepcionális. Így akartam megcsinálni, így találtuk ki.

és igen, szeretek a földön fekvő GGY-be sokadszor is belerúgni, mert a Vuk-on nőttem fel, mert a Vuk dalt fütyültem első osztályos ki-mit-tud-on (nem, nem a gimnáziumban) és ezt éneklem az egy éves fiamnak.

mert a Vuk nekem több mint egy sima rajzfilm 81-ből, a Vuk a gyerekkori KEDVENC, pont. érted bazdmeg gyuri? érted a faszt.

Vélemény, hozzászólás?

