diego rivera

how surreal

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2008. május 18.

bauhausban lakom, ami egy sörfőzde volt, most pedig kocsma, vendéglő, hotel kombó. leparkoltam elé, feljöttem, free vájfáj, erre hallom hogy megy lent a dajdaj, legalább 15 bebaszott német énekel. lementem, megnézni hogy arrébb álljak-e a biztonság kedvéért az autóval, nehogy letörjék a tükröt (eastern promises).

néztem is nagyot mikor kiderült hogy a nótáskedvű társaság zöld egyenruhás, tányérsapkás csapat, olyan rendőrformák(?). szóval nem kell tőlük félteni a kocsit. beültem egy sörre az étterembe, ott pedig a svájci gárda egyenruhájára hasonlító maskarádéban részegeskedtek emberek. ejh, csodaszép ez a hely.

Vélemény, hozzászólás?

