diego rivera

the 10 step program, just here, just now!

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2008. június 10.

az alábbi közel sem a spanyolviasz, egyszerű összefoglaló saját tapasztalatokból. egyik pont sem lesz mellbevágóan újszerű, vagy meglepő. valami olyasmi mint a bullshit magazinok top 10 tanácsa bármiről, csak bullshit nélkül. egy percig sem állítom hogy minden esetre ráhúzható, inkább azt mondanám hogy ez egy irányvonal, ami szerintem működőképes.

sok másfajta variáció létezhet, és én sem ezt az utat járom pontosan, de az eddig látottakból ezt tartom célratörőnek és használhatónak.

1. olyan dolgot tanulj ami érdekel, köze van a hobbidhoz
2. tanulj meg középfokon egy világnyelvet
3. légy kollégista
5. dolgozz a szakmában és juss el addig, hogy megértsd egy-egy döntés hátterét
6. ne pocsékold az éveid, ha nem fejlődsz válts
7. ne karrier építésbe öld az energiád, hanem szakmai tudásba
8. specializáld magad egy területre, dolgozz olyan helyen ahol profiktól tanulsz
9. ha már profi vagy a szakterületen, menj külföldre dolgozni
10.  ha hazajössz, kezdheted a karrierépítést

ps aki kiszúrta hogy hiányzik a négyes pont, az vendégem egy sörre

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. TcT said, on 2008. június 13. at 9:58

    Én kihagytam a kollégista életet, most pdig a 6-os pontnál járok kb, amikor váltani akarok munkahelyet. Jó tudni, mi jöhet még, azaz minek kell jönnie🙂

  2. diegorivera said, on 2008. június 13. at 10:59

    én sem voltam kollégista, szerencsére elég rugalmas vagyok és tudok alkalmazkodni, de aki nem annak a kollégium ezt megtanítja.

  3. SchF said, on 2008. július 14. at 10:18

    Az első pont, hihetetlenül fontos. Én, bár igencsak rég dolgozom az adott területen, de havonta 5-8 napig kimondottan élvezem a munkám a mai napig.

    A többi favágás.

  4. momo said, on 2008. július 19. at 1:36

    Nagyon egyetértek!
    Ezt ki kéne függeszteni az iskolákba inspirációnak!


Vélemény, hozzászólás?

