diego rivera

re

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2008. július 18.

nem haltam meg vagy ilyesmi, csak plörkisztan magaba rantott. a vilagra egyebken nem tartozo lenyegtelen kozlendoim athelyeztem a zold reteken habzo piros szelu bubik teljesen ertemetlen am annal erosebb fuggoseget formalo dimenziojaba. plurkos apukak, szevasztok! *sorrel koccint* plurkos fotosok, szevasztok! *satanvillazik*, plurkos sportolok(1), szevasz!

(zarojelben jegyzem meg, hogy most sem irnek ide, ha menne a plurk)

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csikszem said, on 2008. július 18. at 2:42

    És én sem indítottam volna el sosem a csiiikot, ha nem állt volna le a plörk.😀

  2. kelemenbandi said, on 2008. július 18. at 5:28

    Hát baszki, ez a nagy igazság! Metálvilla, és sör!

  3. Bali said, on 2008. július 18. at 8:21

    Kiket talál az ember a kommentek között😀

    Egyébként én is a Plurk óta hanyagolom a blogot. Bár most lehet írok majd valamit.

  4. speed said, on 2008. július 19. at 6:19

    hehehe *táncoló banán*


Vélemény, hozzászólás?

