diego rivera

wind turbine

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2008. augusztus 4.

munkabol hazafele menet ez a kedvenc turbinam.

egyik delutan felhos, szemerkelos ido volt es teljes szelcsend. negy turbina allt egymas mellett mozdulatlanul. hazamentem, felkaptam a gepet es visszamentem az aratas utani, saros mezore.

csinaltam jopar kepet szembol, de egyik sem tetszett. az eso egyre jobban beindult, szaladtam vissza a kocsihoz amikor visszaneztem es rajottem hogy kene egy foto kozvetlen a tovebol is. felmasztam a kis dombra, es a szervizlepcso mellol kattintottam, mikozben az optikara esett az eso.

az ff konverzio a szinek miatt kellett, mivel az idojaras es a tema miatt eleg fako, tompa szinei voltak az eredeti kepnek. fokusztavolsag 18mm, blende f/3.5, expozicio 1/1000.

Vélemény, hozzászólás?

