diego rivera

my cam

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2008. augusztus 5.

múlt hónapban megvettem a 40d-t, amire kb egy éve vágytam.

a gép nagyon tetszik, az első háromezer expó az ismerkedésről szólt, szokom a gombokat, tárcsákat, beállításokat. az előző gépet nem küldtem nyugdíjba, megkapta csúcs így ha együtt megyünk ő sem unatkozik míg a földön fekve keresem a jó szöget. s ha már új jövevény, hisztorikus sorrendben itt egy megemlékezés az eddigi jószágokról.

első gépem egy Canon kisfilmes kompakt volt, 15 000 forintért vettem használtan, sok tekercset ellőttem mire a mechanika megada magát.

egy Sony DSC-P72 digitális követte, ami több év után egy kerti partin lelte halálát miután valaki sikeresen belelökte egy mécsesbe.

harmadik gépem egy bridge Canon S3IS, nagyon szép képeket csinál, jó a zoomja, egyedül a műanyag váz érzékeny, egy kisebb eséstől simán megtört, viszont meg lehetett pillanatragasztani

negyedik egy pici Casio EX-S770, szép éles képeket csinál jó színekkel, bármelyik zsebben elfér, de nem kedveltem meg a használat alatt pár apró de annál zavaróbb hibája miatt

a 40d-vel remélem sokáig elleszek és bírni fogja a gyűrődést

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. chev baby take it easy « diego rivera said, on 2009. szeptember 1. at 1:44

    […] volt egy éve hogy megvettem első tükrös gépem, azóta 27 ezer expót raktam a 40d-be. egyelőre jól bírja, de jövő héten érkezik a […]


Vélemény, hozzászólás?

