diego rivera

here I am

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2008. augusztus 14.

mirror self portre tegnap esterol a münsteri palyaudvaron. unokahugikat vartam – akik epp ezzel a vonattal jottek. mar elotte felfigyeltem egy allo vonaton hogy milyen jol tukrozodik a szemelykocsik fenyvedo bevonata, ezert beallitottam 1/2s-re az expot, probaltam olyan stabilian tartani a gepet amennyire csak lehet es mikor elem ert a kocsi kattintottam. persze a hosszu zarido nem tett jot az elessegnek, de a lehetosegekhez kepest elegedett vagyok vele. utomunka ps-ben prespektiva korrekcio (koszonet Szefinek a segitsegert), elesites es egy kis acid

Vélemény, hozzászólás?

