diego rivera

new kid on the block

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2009. március 2.

rendeltem egy halszem objektívet ami ma érkezett meg, játszottam is vele rögtön egy csomót. elsőre persze megfutottam a kötelező autós kört,

driving

de aztán összepárosítottam a strobist mániám a 8mm-el, így legalább nem kell világítás setupot rajzolni, elég egyértelmű honnan jött a fény. érdekességképp, ha a rendszervakut simán előre lövöm, az belevillan direktbe az optikába és fátyolossá válik a kép.

bath

ezt pedig a házi készítésű snoot + halszem + árnyék receptre kotyvasztottam.

touch the shadow

utolsónak egy szintén kötelező jellegű kép

office

Reklámok

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. kobak said, on 2009. április 5. at 2:31

    Jók a képek! A snootot meg kéne már nekem is csinálnom… Mióta tervezem már! 🙂


Vélemény, hozzászólás?

