diego rivera

just for the record

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2009. június 15.

május 31-én lefutottam a félmaratont. az egész úgy kezdődött hogy a szokásos vasárnap reggeli ágyban kávézás, internetezés, lustálkodás közben jól elvoltam, mikor Évi megkérdezte hogy nem akarok-e elmenni futni. mivel egész jól éreztem magam felöltöztem, beraktam a legfrissebb uk top40-et és elindultam, kimondott tervek nélkül.

persze ez a táv már mozgatta a fantáziámat, de kifejezetten nem készültem rá és nem is akartam elsietni. mikor először az ipodra néztem azt hittem olyan 3-4km-nél lehetek, közben pedig már 8km-nél jártam. semmi fáradtságot nem éreztem, nem fájt semmi, gondoltam tökéletes alkalom hogy megpróbáljam.

az első két harmad élmény volt, az utolsó kínzás.  annyit tudtam hogy valahol 21 – és 22 km között van a táv, biztos ami biztos több mint fél km-t ráhúztam, miközben minden lépésnél úgy éreztem hogy üres üvegek törnek szét a térdeimen. nehezítésként az előző nap gyanútlanul elfogyasztott extra-extra erős pizza féltáv után bejelentette távozási szándékát, így eggyel több okom volt hogy meg se álljak hazáig.

az időeredményemmel egyelőre nem veszélyeztetem a világcsúcsot, de a 6’57” /km-es átlagtempót a felkészültség (2 hónapja futok)  – túlsúly (~+15kg) – életkor (35) koordináta rendszerbe helyezve elégedett vagyok.

az egészben a legjobb – az elért cél és az ezzel járó sikerélmény mellett – az, hogy két napra rá semmim nem fájt, kisebb izomlázak voltak de a térdeim és izületeim igen jól bírták a terhelést.

amar

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Babarum said, on 2009. június 15. at 9:01

    Grat ismételten!
    Igazán hazajöhetnél a szeptemberi félmaratonra!

  2. Hamburger said, on 2009. június 16. at 8:09

    A hullámvölgy a kakiszünetet reprezentálja? 🙂
    Gratula egyébként, szép teljesítmény.


Vélemény, hozzászólás?

