diego rivera

chev baby take it easy

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2009. szeptember 1.

az utolsó másfél hónap kb Chev Chelios tempójában telt.

elkezdtem egy postot írni hogy mit-mikor-merre, de annyira tömény, hogy olvasni is fárasztó, inkább megkímélek mindenkit. elég annyi, hogy 45 napból kb 3-at nem voltam sehol, azon kívül folyton utaztam. voltunk otthon, Bruges-ban, Rotterdamban, Brémában és jópár egyéb helyen is, ami a szorgosan vezetett 50mm-es fotóblogban pontosan nyomon követhető.

múlt hétvégén vendégül láttuk st_ark-ot és családját, akit a spottr-es srácokhoz hasonlóan a plurk-nek köszönhetően ismertem meg – nem kidobott idő a chatelés.

most volt egy éve hogy megvettem első tükrös gépem, azóta 27 ezer expót raktam a 40d-be. egyelőre jól bírja, de jövő héten érkezik a nagytesó.

ha minden igaz még egy nagyobb út előttünk van szeptember közepén, aztán pedig készülünk a második babára.

Vélemény, hozzászólás?

