diego rivera

New beginnings

Posted in photo by diegorivera on 2010. január 1.

Ezzel a képpek kezdek bele első 365 napos projektembe. Egy célom van vele, rávenni magam hogy ne csak hétvégén vagy szabadnapon fotózzak, hanem nálam legyen a gép mindig és mindenhol. Biztos nem lesz egyszerű, és könnyen lehet hogy belebukom, hiszen a hétköznapok teljesen sematikusak, de ezzel talán sikerülni fog kizökkenteni őket a megszokott ház – autó – munkahely – autó – ház körforgásból, majd meglátjuk. Boldog 2010-et mindenkinek.

Tagged with:

11 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. bajla said, on 2010. január 1. at 6:14

    klassz! sok sikert és kitartást! és búék!

  2. eFi said, on 2010. január 1. at 7:23

    Boldog Új Évet Nektek is!
    Én pont ezért vettem egy Kata DR-467-es hátizsákot, hogy minimum egy obival nálam legyen a gép plusz a melós motyó (notebook és *.ketyere). Teljesen jól bevált.

  3. diegorivera said, on 2010. január 1. at 7:51

    Igen, ez a fő probléma hogy külön van a laptop és a fotóstáska, két táskával pedig elég kényelmetlen mozogni.

  4. Babarum said, on 2010. január 1. at 8:46

    BUÉK és kitartás!

  5. [tsg] said, on 2010. január 1. at 9:43

    hajrá!
    és BÚÉK!🙂

  6. diegorivera said, on 2010. január 2. at 12:22

    köszönöm

    janko, jó megoldás lenne, de nem akarom a laptoptáskám lecserélni, meg harmadik fotóstáskát se akarok venni egy darabig. Nemrég vettem egy Lowepro AW400-at amit nagyon szeretek, mellette meg van egy könnyű Crumpler oldaltáskám, azt fogom hordani.

  7. eFi said, on 2010. január 2. at 6:09

    janko: nekem van egy ilyen táskám is, a mai napig áll egy nagy-nagy túrára várva a szekrényben null kilométeresen. A build qualityvel semmi baj, a standard Lowepro minőség, azonban a mérete akkora, mint amit a sherpákon látsz a Himaláján – egyszerűen nekem túl nagy dög mindennapos munkába cipeléshez.

    Ha már notebook+kamera táska: a Kata most hozott ki egy facelift verziót a 3-in-1 sorozatából. Ezek azok a többféleképpen hordható (backpack és slingshot), gyorsan nyitható táskái, amikben eddig nem volt a notebooknak hely (ha lett volna, ezt veszem a DR-467 helyett). Érdemes ezekre is vetni egy pillantást.

    Még valami, saját tapasztalatból: soha nem szabad táskát venni anélkül, hogy ki ne próbálnád a saját cuccoddal telepakolva. Nincs az a kép vagy review, ami a személyes tapasztalatot kiválthatja.

  8. diegorivera said, on 2010. január 2. at 10:35

    eFi, ez teljesen igaz, mindkét vázat úgy rendeltem hogy előtte a kezemben se volt, az obikat szintén, táskát viszont elmentem tapogatni. Viszont erre is van kivétel, az állvány táskát amiben az ernyőt, softboxot, vakukat hordom (http://www.digitalcamerawarehouse.com.au/prod1931.htm) simán megvettem látatlanba és nem bántam meg.

  9. 365 « diego rivera said, on 2010. május 27. at 10:50

    […] napiképet, ma pedig már úgy éreztem, hogy hozni kell magammal a felszerelést. Ezzel a január elsején magam elé tűzött célt elértem, továbbra is fotózok napi szinten, de ezt már a publikálási […]

  10. 2010 Január « diego rivera said, on 2010. december 20. at 10:54

    […] fotós projecttel kezdtem, azzal is fogom lezárni. Az évből maradt 12 napon napi egy “fiókban” heverő fotót […]


Vélemény, hozzászólás?

