diego rivera

“Sometimes you eat the bear…”

Posted in "365 days", photo by diegorivera on 2010. január 14.

13/365 -Nincs maci a fák mögött és adhattam volna a “Fény útja” vagy a “Kiválasztott” címet is a képnek, de egész nap a fenti idézet járt a fejemben. Először nem emlékeztem hol hallottam, aztán beugrott hogy az idegen mondja király cowboyos akcentusában A Nagy Lebowski-ban. A nap végén nem voltam elégedett a képekkel és felmentem a padlásszobába lőni pár strobist fotót egy orchideáról. A lépcsőn lefelé aztán megcsúsztam, és jót zakóztam egyik kezemben a kamerával másikban meg a hülye virággal. Szerencsére nem lett baja semminek, de rájöttem hogy miért volt ez a mondás egész nap a fejemben. “Van, hogy megeszed a medvét, és néha, hát… a medve esz meg téged.”

Tagged with:

5 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. juice said, on 2010. január 14. at 12:11

    Meghoztad a kedvem. Nagyon. Csak rettegés fog el attól, hogy minden nap… utálok kudarcba fulladni. Még ötlet is lenne talán. Még alszom rá párat. Kevesebbet, mint 365.

  2. diegorivera said, on 2010. január 14. at 12:16

    ennek örülök, szerintem ne várj vele nekem is jobb ha látom hogy más is csinálja és kitart, szóval indítsd, most😀

  3. juice said, on 2010. január 14. at 12:17

    Ja, és persze ne törd össze magatokat a géppel. Én egyszer estem egy nagyot a 40D-vel, egy hetes volt, a többiek elkerekedett szemmel várták, hogy vajon felállok-e vagy mi lesz, én meg persze csak a gépet néztem, hogy egyben van-e, ők meg kiakadtak, hogy előbb talán azt kellene felmérni, hogy én megúsztam-e.🙂

  4. diegorivera said, on 2010. január 14. at 12:21

    Azért ez durvább volt mint írtam, fa lépcsőn zokniban csúsztam meg, és egy emeletet mentem le seggel, miközben ösztönösen elengedtem a gépet és a korlát után kaptam. Szerencsére a nyakpánt rajtam volt, de mikor leértem alulra – azon kívül hogy a kezem meg a hátsó is rendesen összevertem – odakaptam a géphez de szerencsére nem vertem be semmibe, ott lett volna vége a projektnek ha megtörik az 5d vagy a 135L. Ültem vagy 5 percet a lépcsőn míg feldolgoztam a dolgot. Ja, ha nem kapok a korlát után akkor lehet hogy fejjel előre teszem meg az utat.

    • juice said, on 2010. január 14. at 12:49

      tessen vigyázni!
      nem kell lejátszani a 10 mp projektet fejben (mármint ennyi idő alatt visszapörgeted az életed stb….)


Vélemény, hozzászólás?

