diego rivera

6 pillars, 4 trees and the inventive photographer

Posted in "365 days", photo by diegorivera on 2010. január 26.

25/365 – Télen nem igazán van kedvem kültéri vakus fotókhoz, így a fényeket se cipelem magammal. Ez a kép 20 másodperces expóval állványról készült. Odaálltam balra, hogy egyensúlyba hozzam a kompót, de csak egy fekete árnyék voltam a vakuk nélkül amíg rá nem jöttem hogy világítsam meg magam. Bekapcsoltam a laptopom és fagyosan álltam 20 másodpercet a -8 fokban.

Tagged with:

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. bikerock said, on 2010. január 26. at 2:01

    még jó. hogy nem kapcsolt be a képernyőkímélő🙂

  2. diegorivera said, on 2010. január 26. at 2:07

    🙂 ha be is kapcsol nem vennéd észre, egy mozdulattal kikapcsoltam volna, az a pár mp nem látszik fényerőben egy ilyen exponál


Vélemény, hozzászólás?

