diego rivera

Meet Kevin Johnson

Posted in "365 days", photo by diegorivera on 2010. február 2.

32/365 – Szóval igazából nem tudom hogy hívják a fickót, de egy nyilvánvaló címet választottam a képnek, hátha valaki rájön végre, hogy az utóbbi 4 képem címe megegyezett a Lost egy-egy epizódcímével. Mindenki tudja hogy ma kezdődik az utolsó évad, alig várom hogy lássam az idénnyitó részt. Február 1-re visszatérve, nagy betűs MÓKA volt a nap leszámítva azt a két percet, amikor egy részeg két méteres fickó meg akart verni. Szerencsére a barátai lecsillapították. A gescher-i karneválban jártam, és egy fotóriportot készítettem a saját fotós oldalunknak, a spottr.hu-nak. Lőttem egy rakás képet, és szemét dolog hogy csak ezt az egyet tudom felhasználni a projektben, szóval elhatároztam hogy holnap lusta napot tartok és a szobám sarkát vagy valami hasonló dolgot fogok fotózni. Mindenesetre kattints ide, és nézd meg a karneváli riportot, remélem tetszeni fog.

Tagged with:

Vélemény, hozzászólás?

