diego rivera

More

Posted in Uncategorized by diegorivera on 2010. február 27.
57/365 – Közel egy hete kezdtem kísérletezni a részlet fotókkal. Előtte nem igazán figyeltem a dolgok részeire, az egészet láttam. Azt kell mondjam élvezem ezt a kitérőt. Meglátni a szépséget hétköznapi dolgokban és csak egy részére fókuszálni jó móka. Különösen, hogy egy csomó időm van kipróbálni különböző világítási beállításokat, játszani a természetes fényekkel és a vakukkal. A hétre félretettem az utómunkát teljesen, és nem módosítottam a képeket egyáltalán. Vicces látni hogy így is lehet szép színes a kép anélkül hogy extra szaturációt adnék rá, vagy kontraszttal teli anélkül hogy a világítás görbéket állítgatnám. Csak megfelelő fények kellenek. Azt hiszem ezért szeretem a fotózást, sosem unalmas és mindig tanulok valamit.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. ORsolya said, on 2010. február 27. at 10:22

    nagyon jó! és találgatni is lehet, mhogy micsoda? virágszirom? nyuszifül?

  2. diegorivera said, on 2010. február 27. at 8:20

    papir🙂


Vélemény, hozzászólás?

