diego rivera

February, 2010

Posted in "365 days" by diegorivera on 2010. március 1.

Day Thirty TwoDay Thirty ThreeDay Thirty FourDay Thirty FiveDay Thirty SixDay Thirty SevenDay Thirty EightDay Thirty NineDay FortyDay Forty OneDay Forty TwoDay Forty ThreeDay Forty FourDay Forty FiveDay Forty SixDay Forty SevenDay Forty EightDay Forty NineDay FiftyDay Fifty OneDay Fifty TwoDay Fifty ThreeDay Fifty FourDay Fifty FiveDay Fifty SixDay Fifty SevenDay Fifty EightDay Fifty Nine

28 új fotó, vége a legrövidebb hónapnak, ami egyáltalán nem tűnt rövidnek. Mi történt január óta?

Négy karnevált fotóztam végig, készítettem egy csomó stranger portrét, és fotósétáltam egy flickr-en megismert német fotóssal. Hóközben átálltam Windows-ról OS X-re, újra koptatom a 40D-t és tovább szidom az 50 1.4-et. Az indafotó feltöltést abbahagytam, poén hogy legnézettebb képem éppen az amiben ezt bejelentem🙂

Tagged with: ,

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. bollaeszter said, on 2010. március 1. at 8:55

    Gratulálok, ez is egy jó hónap volt! (én legalábbis élveztem :))

    Szóval csak így tovább!

  2. diegorivera said, on 2010. március 2. at 12:41

    koszonom. ugy erzem mar akkor orulni fogok ha meglesz a 100😀


Vélemény, hozzászólás?

