diego rivera

March, 2010

Posted in "365 days" by diegorivera on 2010. április 1.

Eltelt az eddigi leghosszabb hónap, legalábbis érzésre volt húzós a március. Elküldtem szervízbe az 50-es obit, és mellécsomagoltam a 135L-t is, mert leesett a fókuszskála védő műanyag fedél. A szervíz pedig küldött egy költségbecslést, ahol a fedél pótlására 160 eurót állapítottak meg. Beszéltem velük, ők úgy értették a hibalapon írt “plastic cover of the focal scale fallen off” mondatot, hogy az egész obi leesett, ezért a szorgos germán szerelő szétszedte, és állítólag talált benne hibát, ami érdekes hiszen küldéskor hibátlan volt az obi, előző nap még fényképeztem vele. Kezdhetem a bírkózást velük, amit a hátam közepére se kívánok, ráadásul hetekre kiesik két objektívem, így kénytelen vagyok a nagylátót, a lensbabyt és a halszemet használni. Fényképezni még szeretek, de nagyon fárasztó napról napra előjönni valamivel. A dolgok jó része, hogy elkezdtem iPhone-al is fotózni, a Hipstamatic app-ot használva. A képeket tumblr-re tolom, it ain’t gonna be like that, de ha úgy alakul fogok még a napi képek közé is tenni belőlük.

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pszicholand said, on 2010. szeptember 1. at 10:55

    én vasárnap óta kattantam rá erre az app-ra, hihetetlen nagy fun, még ismerkedem a vásárolt “filmekkel és lencsékkel” – így akadtam a blogodra is, indafotón keresztül🙂


Vélemény, hozzászólás?

