diego rivera

The bush and the shadow

Posted in "365 days", photo by diegorivera on 2010. április 7.

96/365 – Ez nem egy kínai népmese az apró bokorról és ambíciózus árnyékáról, hanem majdnem az utolsó képem a projectben. Ez a hét igen sűrű a munkahelyen és a magánéletben is. Elég motiválatlannak és fáradtnak érzem magam a 365-höz, arról nem beszélve hogy a felszerelés egy része még mindig a szervizben van. Gondolkoztam rajta hogy bedobom a törölközőt és abbahagyom a projectet épp itt, de azt hiszem ez csak átmeneti nehézség és elmúlik ahogy visszakapom az objektíveket. Addig is azt találtam ki hogy az iPhone-al fotózok, és adok egy esélyt a bokornak hogy beérje az árnyékot.

Tagged with:

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. ORsolya said, on 2010. április 7. at 7:58

    az elejét olvasva megijedtem, hogy abbahagyod és már akartam is javasolni, hogy fényképezz az iphone-nal;-)

    szuper, hogy folytatod, ez a kép is egyszerüen csodás. nagyon szeretem éppen ezt az ázsiai piros árnyalatot.

    különben van ebben külön jó is: az iphone súlya valószínüleg csak töredéke annak, amit egy´´ebként cipelsz magaddal;-)

  2. yz said, on 2010. április 7. at 7:12

    megértelek, én átlag hetente kétszer akarom abbahagyni🙂
    de nem szabad feladni, jók a képek, jó a blog, hajrá

  3. diegorivera said, on 2010. április 7. at 10:44

    Orsolya, köszönöm, megpróbálom átvészelni míg visszakapom az obikat

    yz, grat az eddigiekhez, nagyon jók


Vélemény, hozzászólás?

