diego rivera

365

Posted in "365 days", photo by diegorivera on 2010. május 27.

Bundi kutya bánatos szemével teszek pontot a project végére. Izgalmas játék volt, de 133 nap pont elég hozzá hogy lássam, nem erre van az előre. Sok minden jót hozott az elmúlt közel fél év fotózás, megismerkedtem személyesen is magyar és külföldi fotósokkal, ha minden jól megy egyik képem megjelenik egy nemzetközi kiadású könyvben, jelent meg tudósításom német és magyar oldalon is. Rengeteg helyen jártam és sok képet készítettem amit enélkül biztos nem csináltam volna meg. A tegnapi volt az első nap, hogy nem csináltam napiképet, ma pedig már úgy éreztem, hogy hozni kell magammal a felszerelést. Ezzel a január elsején magam elé tűzött célt elértem, továbbra is fotózok napi szinten, de ezt már a publikálási kényszer nélkül teszem. Megérte elkezdeni? Persze. Belevágnék mégegszer? Nem valószínű. A blogra ritkábban ugyan, de újra sorozatokat fogok posztolni, és remélem lesz időm a rengeteg talonban fekvő kép feldolgozása mellett egyéb fotós és nem fotós témákkal is írásban foglalkozni. Ja, és nyakunkon a foci vb🙂

15 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. TcT said, on 2010. május 27. at 11:00

    En buszke vagyok Rad rivera! 100 nappal beeloztel engem, nice😀 Es persze rohadt sokat fejlodtel, ami miatt megerte a -neha szenvedos- projekt

  2. gerq said, on 2010. május 27. at 11:04

    😦

  3. potyikee said, on 2010. május 27. at 11:14

    Hat sajnalom, de ha igy erzed akkor nincs mit tenni. Viszont ha kenyszernek erezted a publikalast, akkor jobb is, hogy nem folytatod. Orom legyen, ne kenyszer🙂

  4. sas said, on 2010. május 27. at 11:17

    😦
    En is megprobalkoztam tavaly (persze nem ilyen minosegu kepekkel:) ) de rajottem hogy nem lehet tartani a kivant minoseget. Inkabb toltok fel ritkan kepet de az legyen jo..
    ..szerintem.

  5. orbán domonkos said, on 2010. május 27. at 11:22

    Sajnálom és örülök.
    Várom a következendőket.

  6. diegorivera said, on 2010. május 27. at 11:26

    Köszönöm.

    pötyikee, a fotózás nem kényszer, sőt lassan már úgy vagyok az expo gombbal mint a dohányosok a cigarettával, ha pár óráig nem nyúlok hozzá már hiányzik🙂 A probléma inkább a magam által felállított szigorú szabályokkal van, adott napon készült képet kell hogy posztoljak. Hiába készítettem előző nap egy halom jó fotót, nemhogy publikálni de feldolgozni sincs időm a következő nap miatt. Így a jó képek a gépen porosodnak, én meg szaladhatok téma után, ami egy 12 órás munkanap után a gyerekezéstől veszi el az időt, szóval duplán-triplán frusztráló.

  7. potyikee said, on 2010. május 27. at 11:46

    Persze teljesen ertheto. Talan lazithatnal a szabalyokon es ugy folyatathatnad. Bar vegulis nem a fotozast adtad fel, hanem csak a projektet. Szerencsere. Ugyhogy igy is kapjuk majd a kepeket, ha nem is naponta, de kapjuk es ez a lenyeg.

  8. macskafaraok said, on 2010. május 27. at 12:13

    minden nap a reggeli kavet lefozni is nehez, nemhogy fotozni xD

  9. keri said, on 2010. május 27. at 12:33

    Mar elegge fucsaltam hogy nem volt mostansag semmi uj a bloggon…. Sajnalom hogy feladtad, de ertheto.

    Remelem azert probalsz minel tobb fotot publikani… mert neunk tetszenek

  10. juice said, on 2010. május 27. at 11:11

    naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    na
    na
    na
    (és most még a fejemet is látnod kellene)
    na

  11. juice said, on 2010. május 27. at 11:12

    naaaaaa
    de riveraaaaaaaaaaaaaaaaaa
    naaaaaaaaaaa

    na jó abbahagyom, de akkor is naaaaaaaaaaaaaaa

  12. juice said, on 2010. május 27. at 11:14

    nem jó

    pláne most
    nem tudhatod hogy miért, de nem jó

  13. Hadzsy said, on 2010. május 30. at 10:03

    Szia, én inkább azt mondanám, hogy gratulálok az eddigiekhez, öröm volt minden nap benézni. Szerintem is az adott napi kép publikálási megkötést kivehetnéd a szabályok közül.😉
    Én is várom, mi lesz.

    Üdv: Had

  14. SpryL3 said, on 2010. május 31. at 12:45

    Hello,
    Gratuálok, hogy elérted a kitűzött célt! Én az a fajta “user” voltan aki végig követte a feedet csöndeben a háttérben.🙂
    Jó volt nézni ahogy kitatóan, hogy posztoltad a fodóid napról napra…, tetszettek!
    Sok sikert a továbbiakban!

    Üdv.:
    SpryL3


Vélemény, hozzászólás?

