1. Lost
2. Twin Peaks
3. Sopranos
4. 24
5. The Shield
6. The West Wing
7. Alias
8. Bones
9. X-Files
10. Millenium
House, Dexter, Nip/Tuck majd nyáron lesz darálva!
A West Wing és az Alias nálam teljesen kimaradt, egy részt se láttam.
Van pár nagy restancia (Huff, SFU, Deadwood), meg sok kedvenc ami azért az alltime 10-be nem fér be (Wonderfalls, M.A.S.H, Futurama, Family Guy, Red Dwarf, Entourage, Lucky Louie, Scrubs, Rescue Me), meg még egy nagyobb kupac amit nézek is és kedvelem is.
1. Lost
2. Twin Peaks
3. Sopranos
4. 24
5. The Shield
6. The West Wing
7. Alias
8. Bones
9. X-Files
10. Millenium
House, Dexter, Nip/Tuck majd nyáron lesz darálva!
A West Wing és az Alias nálam teljesen kimaradt, egy részt se láttam.
Van pár nagy restancia (Huff, SFU, Deadwood), meg sok kedvenc ami azért az alltime 10-be nem fér be (Wonderfalls, M.A.S.H, Futurama, Family Guy, Red Dwarf, Entourage, Lucky Louie, Scrubs, Rescue Me), meg még egy nagyobb kupac amit nézek is és kedvelem is.